Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Ändrat fokus?

Kategori: Träning

Isället för att rapportera om stigande form och framgångar har den senaste tiden mest blivit rapporter om skade- och sjukläget. Jag hoppas det blir ändring på det snart men tills dess:

Fortfarande lite (väldigt lite) ont i halsen men mest ont i örat och bakom ögonen. Känner mig inte sjuk direkt men oj vad trött jag är. Ingen träning idag heller.

Jag brukar vara förkyld 1 gång per år. Detta är min tredje förkylning (eller vad man ska kalla det) på 3 månader. Inte konstigt att formen lyser med sin frånvaro. Jag fattar ingenting? Vem vill mig såhär illa? Och om jag inte hade onda öron och ögon att rapportera om kunde jag ha berättat om den ömmande foten, men det känns som en bisak just nu.

Allt detta elende måste väl ändå sluta lyckligt? Med en SM-final på söndag? Det vore trevligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: