Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vad äter ni?

Kategori: Träning

Igår fick vi rabatterbjudande hem i brevlådan. Rabatterna var baserade på vad vi brukar handla. Ganska roligt. Vi fck 2 erbjudande på juice (hm...), rågflingor, toapapper(!), leverpastej och några varor tlll. Vore kul att veta hur de väljer varor.

Om ni vill läsa en rolig historia har ni en här: Hade aldrig kunnat hända mig. (Eller vad säger du Sara)

Hoppas kunna uppdatera i Lissabon men om inte syns vi på tisdag.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Hej Sofia!

    Hoppas att du har haft det bra i Lissabon. Vad är ditt mål nästa säsong? Har du någon tränare? Hinner du jobba heltid när du tränar så mycket?

    2008-10-20 | 20:47:52
  • Sofia säger:

    Caroline>> Min främsta målsättning är att springa en SM-final. Sen ska jag de närmsta veckorna sätta mig ner ch fundera på vad jag vill med vinterns träning. Min nya träningsperiod börjar ju den 17:e November, så jag får återkomma då med mer detaljerade mål.

    2008-10-21 | 08:14:21
  • Sofia säger:

    Caroline>> Jag glömde svara på några av dina frågor. Jo, jag jobbar heltid. Det fungerar bra. Det handlar ju mest om att prioritera. Mina vänner träffar jag helt enkelt när jag tränar! Jag planerar min egen träning men är lite sugen på att skaffa en tränare!



    2008-10-21 | 11:20:06

Kommentera inlägget här: