Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tidigt tidigt

Kategori: Träning

Normalt är det inga problem att träna tidigt men idag ville kroppen inte riktigt vara med. Jag är mer sovande än vaken och längtar efter sängen, men upp kom jag i alla fall och väl inne i spinningsalen taggade jag till. Trappintervaller stod på schemat och eftersom min pulsklocka har kajkat ur vet jag inte riktigt vad jag hade för puls men det var jobbigt i alla fall. Lyxade med en lång frukost med vännen som jag släpat upp mitt i natten!

Gårdagen blev inget bra alls. Jag var trött och otroligt omotiverad att träna så intervallerna uteblev och jag joggade en timma istället. Men det är OK nu. Det är ingen fara att träningen inte blir som planerat. Det är OK att jag hoppar över träningspass. Det är OK att inte vilja. För nu handlar det mest om att kraftsamla inför en ny träningsvinter. Och det händer mycket roligt på den fronten just nu. Denna vintern kommer förmodligen att bli väldigt annorlunda. Om allt löser sig som jag tänkt kan det bli en spännande vinter. Fick ett roligt mail idag som är ett steg i en stor förändring! Mer info kommer såsmåningom!

Ikväll väntar stavgångspass nummer 2. Han där hemma har planerat för kvällen. Det kommer att bli jobbigt men roligt. Sen ska jag sova. Ikväll blir det tidigt godnatt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Och där blev jag riktigt nyfiken!

    2008-10-22 | 09:52:18
  • Sofia säger:

    Det var liksom tanken det!

    2008-10-22 | 09:57:12
  • Caroline säger:

    Hur dags kör du morgonpassen?

    2008-10-22 | 20:47:05
  • Sofia säger:

    Cyklingen är 06:45 på Sportlife city. Hör av dig om du vill prova på så ska jag boka in dig!

    2008-10-23 | 07:44:09
  • Caroline säger:

    Tack! Hade jag bott i Göteborg så hade jag gärna kommit. Jag bor i Sandviken.

    2008-10-23 | 20:39:52
  • Sofia säger:

    OK. Synd. Jag har jobat i Sandviken och var där två veckor förra hösten. Bodde på stadshiotellet inne i stan och sprang fina pass i omgivningarna!

    2008-10-24 | 07:44:37

Kommentera inlägget här: