Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Street

Kategori: Träning

Avrundade träningsdagen med ett streetpass. Hade lite svårt att hitta rätt attityd då jag hade fullt upp med att hänga med på stegen, men det är helt klart ett pass som har potential att vara kul. Men träning. Nja. Med en medelpuls på 82 och en maxpuls på 110 kan inte ens jag räkna det som träning. Men det är klart att om någon vecka kommer pulsen att stiga några slag när man kan stegen. Alla typer av dansklasser är dock mer nöje än träning. Är lite sugen att gå en hiphopkurs. Någon som vill med?

Träningen idag blev en välbesökt morgoncykling. Det var en bra klass idag förutom sista låten när jag helt kollrade bort mig och det var ju lite synd att sluta så.....

Nu har jag kommit upp med presentation på Rosa Bandet 24h-spinning. Massor av matnyttigt som ni inte visste om mig! Så gör nu en god gärning och anmäl dig till klass 2 (inte tre som det står på hemsidan) och skänk 100 kronor till cancerfonden. Idag har jag filat på klassen. Den kommer bli grym! Vi syns där.

Kommentarer

  • River säger:

    Jag hade tänkt komma och gästa ditt pass innan skolan, men jag orkade inte kliva upp när klockan ringde så jag sov några timmar till. Kommer en annan onsdag istället :P

    2008-10-03 | 21:00:16
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: