Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Inte som vanligt

Kategori: Träning

Jag är grymt sugen på att orientera. Normalt brukar jag bli lite less såhär på hösten men nu vill jag springa mer. Det är bra inför vintern. Jag måste nog försöka få in ett teknikpass i veckan bara för att det är så roligt. 

Igår blev ett oväntat bra styrkepass. Bra fokus på rätt muskler. Balansen blir allt bättre den ckså, jag börjar närma mig att kunna stå på bollen. Det går långsamt framåt men nu klarar jag att släppa en av händerna utan problem. Om jag hade en boll hemma skulle jag nog kunna fixa det till jul.

Ikväll väntar backintervaller. Kan inte bestämma mig för vad jag tycker om det? Backintervaller är roligt om benen är pigga men kan vara en plåga om kroppen bråkar. Backintervaller innebär med säkerhet onda ben imorgon i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: