Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Första dagen på nya träningsåret

Kategori: Träning

Igår blev det platt fall hem i soffan. Att sova dåligt tre nätter i rad tär på kroppen och det var inte läge att träna igår. Inatt lyckades jag sova ganska så bra och idag är jag bara lite trött. Inte helt slut, så idag börjar träningen inför säsongen 2009. Och jag går ut hårt. Idag ska jag springa mitt testlopp. Det är dags att sätta utgångsvärdet inför träningsåret.

Det känns som det kan gå hur som helst. Jag borde vara pigg efter massor av vila men samtidigt kanske lite seg eftersom det blir första riktiga träningspasset på 2 veckor och jag fortfarande känner mig lite vilsen över vad klockan är. Men vi får se, det blir i alla fall roligt att starta upp träningsåret ikväll.

Veckan innehåller tre nyckelpass- testlopp, löpskolning och korta intervaller, samt ett distanspass i skog. Resten får jag känna efter själv, men inte massa hårda pass.

Bjuder på en bild från rosabandetspinningen också. Det var sjukt roligt och ett av förra årets träningshöjdpunkter.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Välkommen tillbaka och gott nytt år!



    Britta

    2008-11-18 | 09:52:34

Kommentera inlägget här: