Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det här är helt sjukt.

Kategori: Träning

Musse har tävlat i Etiopien och en sån här kommentar får en att läsa igen. Läste jag rätt?

"Idag sprang jag loppet Great Ethiopian Run i Addis Abeba på 2400 meters höjd. Det var väldigt tufft med höjden, speciellt i uppforsbackarna. Loppet mätte 10km och jag sprang in på 58:e plats på tiden 30.45min. "

58:e plats....

(Och det ännu sjukare är att det är en dålig tid av Musse)

Kommentarer

  • --- säger:

    fast ännu ännu sjukare hade det väl varit om han kommit 58:a och hade haft en "bra tid" för att vara Musse?

    2008-11-28 | 12:21:59
  • Sofia säger:

    Jo, förvisso, men bara att komma 58:a med den tiden. Kan inte vara många lopp som fixar den resultatlistan

    2008-11-28 | 12:40:28

Kommentera inlägget här: