Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Svettig spinning

Kategori: Träning

Det var sjukt varmt på spinningen igår. Sjukt varmt. Det är alltid varmt men det här....Vet inte om jag kanske var extra taggad att köra också. Normalt ska jag ju springa intervaller på kvällen efteråt men nu fick jag ju "bara" köra spinning. 5 st 7-minutersintervaller var konceptet. Det kändes ganska bra även om det var en konstig grupp. Halva gruppen körde tokigt bra men sen hade jag några såna där tråkiga som man undrar varför de ids gå in i spinninghallen. De svettades INTE. Roligast var ändå att damen på 50+ såg ut att ha roligt och körde på hårt. Hon tackade också för en "trevlig resa". Det jag gillat bäst med att leda spinning är att få folk att ta ut sig- ordentligt. Ta ut sig så det gör ont och inse att det är skönt.

Idag cyklar jag ut till sprintcupen och innan dess ska jag hinna med ett corepass. Tvättbräda- bikini- sommmar.

igår bokade jag flygbiljetter till semestern. JULSEMESTERN. Sjukt men sant. Flera dagar kring jul var fullbokade.

Annars, roligast idag: Lina till Junior-VM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: