Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Som ett barn i en godisaffär...

Kategori: Allmänt

..och allt är gratis. Inte riktigt så bra var det men nästan. När jag köpte min dyra oprisvärda racer så skaffade jag medlemskort och fick ytterligare 5% rabatt på köpet i form av ett presentkort. (Så jag betalade mindre än halva ordinarie pris....) Presentkortet har varit på villovägar men igår kom det. Idag var jag således nere på stan i sportaffären och handlade. Gratis. Utöver det tråkigt mogna beslutet att lägga pengarna på en ny sportBH fick jag även pengar över till ett sprillans nytt rött fint Pumalinne. Nu måste jag bara finträna mer, eller hoppas på linneväder.

Några timmar kvar till sprintcupen. Undra hur benen vill springa med mig idag? Sofia Snabb Snabbare Snabbast

Kommentarer


Kommentera inlägget här: