Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Om ett dygn åker vi....

Kategori: Träning



Det är nära nu, vårens stora äventyr och jag har shoppat klart. Maten kommer att bestå av 3 energikakor och pannkakor med sylt. Och så vatten, som har varit det stora problemet, men nu har vi bestämt oss för att fylla camelbacken och efter det blir det helt enkelt att våldgästa de stackars få villaägare som finns längs med vägen. Det ska ju bli varmt så vatten lär behövas. Åh, det pirrar lite i magen. Fjärilar....

Gårdagens Jukolatest blev en positiv överrraskning mitt i benbedrövelsen! För benen var tokstumma efter 10 km asfalt men ändå så knatade jag på över stock och sten och på slutet kändes de nästan lite bra. Gjorde inga större bommar och hade bra koll på läget. Så även om jag var en bit efter så var det ett fall framåt. Det är nog faktiskt så att jag har höjt min lägstanivå ganska mycket. Och det känns MYCKET skönt. Det ska bli spännande att se vad som har hänt med min högstanivå, måste ge mig på löptestet snart igen. Blodomloppet gav inte det reultatet jag är helt övertygad om att det finns i min kropp. När jag springer nästa testlopp med utvilad kropp (vilket jag ska försöka hinna med innan sommaren) så kommer nog en del att höja på ögonbrynen.

Om 26 h har vi börjat vår första, av helgens 2 marathon.

Kommentarer

  • River säger:

    Vad roligt det låter med Bohusleden. Det är nästan så att man hade velat vara med ;)

    2008-05-30 | 09:21:49
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: