Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nu går det inte att ljuga längre

Kategori: Allmänt

För nu har den kommit, vår nya Garmin. Jag kommer inte att springa fortare, det kommer inte att gå lättare, inte rättare men jag kommer att veta vad jag gör. Slut på bortförklaringar. Nu kommer man att se var man varit, hur fort man sprungit. Är det bra? Premiärturen blir ikväll. Tyvär får jag nog inte kartan förren på lördag eftersom jag ska provspringa JVM-testet som går på lördag.

Gårdagens sprint kan ställas in i hyllan som ett Sofia ur form lopp. Inga misstag, men det är å andra sidan lätt att orientera i lågt tempo. Min kropp kan inte springa fort just nu? Hela våren har varit toppform, vad har hänt nu? Är det pollen som spökar? Längtar i alla fall till den dagen kroppen svarar igen. Kanske ikväll, men jag har inga förhoppningar.

Nu ska jag ner och biffa.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hihi, en fantastiskt rolig leksak - men jag får inte programmet att fungera på min laptop; GRRRRR.



    Hem och leka lite med filerna till helgen med andra ord.

    2008-05-15 | 11:34:46
  • Jonas säger:

    När jag installerade Training center igår fungerade det inte "runtime error...". Lösningen jag hittade var att gå in på garmins amerikanska sida och ladda hem den senaste versionen där. Tyvärr bara på engelska men den fungerar ju.

    2008-05-15 | 14:47:34

Kommentera inlägget här: