Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fysisk ålder: 83 år, mental ålder: 3 år

Kategori: Träning

Igår var jag ett barn som inte fick lördagsgodis fast det var lördag. Idag är det jag som ringer läkaren igen. Under gårdagens pass var jag tvungen att gå på en asfaltssträcka för att kroppen strejkade. det var då jag blev 3 år igen och bara ville lägga mig ner på asfalten och gråta och skrika och sparka med benen.

Luftrören har slemmat igen igen. Behöver få ny medicin och hoppas att det hjälper. På sätt och vis var det skönt att upptäcka att det verkligen är problem med luftrören igen för man undrar ju varför kroppen helt plötsligt inte vill göra som jag vill. Så för att skona luftrören blir det vila idag och förmodligen imorgon också. Ska jag springa imorgon blir det på gym. Vägrar springa ute i sol och bland grönskan. Tacka vet jag kvava gym och löpband.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Då vet vi vad du kommer fylla din väska med på Bohusleden!



    Nä, skämtåsido - hoppas pillermannen kan plocka fram något som verkar på studs.

    2008-05-16 | 09:23:49
  • Britta säger:

    Så bra at det kom EFTER vårsæsongen då :-) nær det først skulle komma menar jag!



    Britta

    2008-05-16 | 13:42:43

Kommentera inlägget här: