Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Börjar bli frisk

Kategori: Allmänt

Idag hade jag nästan aptit. Igår var jag tvungen att kolla på klockan om det var dags att äta. Idag var jag inte direkt hungrig vid lunchen men magen kändes i alla fall tom så jag funderade på mat och när väl maten kom åt jag upp utan att fundera så...

Imorse körde jag backtempo på spinningen. Hade lite svårt att få struktur på passet men efteråt kom två deltagare fram och tyckte det var väldigt roligt så det funkade kanske även om det inte är mitt favvopass. Nästa vecka skall jag filmas så kan ni vara så snälla och komma på passet och tjoa och tjimma så får jag får en full, glad klass? (Och med full menar jag inte påverkad av alkohol)

Solen skiner och bara timman innan jag ger mig av på ett låmgpass i makligt snacktempo, vem vill prata lite?

Kommentarer

  • River säger:

    Hej.

    Jag hade tänkt presentera mig och tala om att vi var kollegor imorse, men jag hade lite bråttom till jobbet. Får hälsa på dig en annan gång :). Kommer kanske på ditt pass nästa tisdag. Har day off från jobbet, men jag brukar vara duktig på att motivera mig att gå upp när det handlar om träning. Hur ofta blir man filmad på Sportlife?

    Är lite nyfiken på hur du hittade min
    blogg?

    Ha det bra!

    /Också kallad Emil :P

    2008-05-06 | 18:11:49
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com

Kommentera inlägget här: