Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

117 h till äventyret börjar

Kategori: Träning

80 km löpning!

Vad ska jag ha med mig? Klarar jag mig med en superställströja, tunna byxor och vindjacka? Vad ska jag springa i? Shorts och linne hoppas jag? Hur mycket vatten måste man bära på? Hur många energikakor behöver man på 80 km löpning? Ska jag bara ha vatten eller även sportdryck? Kan man fylla vatten? Får man gnälla om man blir trött? Ska jag springa med en colaburk? Är det värt det? Är vi tokiga?

Har du svaret?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Väntar med spänning på SMHI:s rapport för helgen!



    Galen idé som faktiskt ska bli verklighet - dags att börja ladda mentalt för min del.



    Blir mest tejp och kompresser i min väska, dock tveksam till colan - den får nog vänta till kvällen.

    2008-05-26 | 15:39:22

Kommentera inlägget här: