Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Överkropp

Kategori: Allmänt

Trängde in mig i ett hörn igår och gjorde mina överkroppsövningar. Stog framför en pelare med cirka 0,5 m till spegeln och 0,1 m till andra väggen. En jättebiffig kille (som aldrig hade fått plats i hörnet) trodde nog jag var rädd för alla biffar för han erbjöd mig en plats framför hans stora spegel men jag var ganska nöjd med min lilla hörna där jag kan var lite osynlig med mina, i deras ögon, söta vikter. Ser nog aldra roligast ut när jag kör bänkpress med stången och två 1,25 kg vikter. De syns knappt....

Hoppade över ben eftersom de fortfarande är ganska möra. Idag hoppas jag dessutom kunna genomföra första SSSS-passet på lunchen. Då vill jag inte ha fiskben.

Om det funkar rent praktiskt är jag lite sugen på en poweryoga ikväll. Har dock förberett en bröddeg så jag måste kanske hem och ta hand om den istället.-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: