Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Nu är det dags!

Kategori: Allmänt


Tävlingspremiären är äntligen här. Och jag är grymt sugen på att springa fort. Och rätt. Ikväll bär det iväg till Danmark för Spring Cup.


Sen har jag varit väldigt duktig och nästan helt säkert sagt upp mitt spinningpass på måndagskvällar. Det känns inte bra hur jag än gör. Men slutsatsen är väl att 3 pass på 24 h sliter. Men jag gillar ju mina deltagare, min stammisar och framförallt gillar jag leda spinning. Jag måste ta en rejäl funderare på hur jag ska göra  till hösten. Några tips?

Kommentarer

  • Sara säger:

    Har bara 30 min kvar tills det är dags att lämna kontoret, härligt!

    Även jag känner ett grymt sug efter att få springa fort. Bara hoppas, hoppas att mina ben också tycker det imorgon!

    2008-03-28 | 11:24:14
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Britta säger:

    Vill du ha mest möjligt kul på varje träningspass eller vill du ha så bra resultater som du kan få på de tävlingar du satsar på? Skit i stammisarna, de hittar en ny favvoinstruktör!
    Nä nu är det helg. Lycka till på spring cup!

    2008-03-28 | 15:41:26

Kommentera inlägget här: