Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Jag älskar snö

Kategori: Allmänt

Men det här är ett skämt! Nu har det snöat mer eller mindre sen i morse och jag börjar bli less på att gräva fram bilen. Nu vill man ju springa i skogen till fågelkvitter, kasta underställen och sola benen. Imorse plockade jag fram vinterkängorna igen. Suck.

 '

Det blir sliriga intervaller ikvälll. Fast sjukt nog längtar jag lite.

Känner mig lite jobbakis. Svårt att fokusera. Det är skönare att sova och slappa.

Såg att OK RÅdhen värvar friskt. Köpeklubb. Så skulle vi aldrig göra. Men, men, vi kommer slå er ändå.

Kommentarer

  • Mella säger:

    Ursäkta Sofia, men med största sannolikhet kommer damlaget på 10-mila att till 80% bestå av egna produkter, dvs fostrade i RODHEN sedan blöjåldern, vad har GMOK för procent?

    2008-03-25 | 20:05:29
  • Sara säger:

    Lyckades få sopa av bilen inte mindre än tre gånger under gårdagen ...

    Vägrade träning och kom inte längre än till soffan!

    2008-03-26 | 07:34:23
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com
  • Sofia säger:

    Mella>> Ha- jag visste att du tjuvläste. OK Råhden är säkert jätteduktiga, men vi är bättre.

    2008-03-26 | 07:38:52
  • Mella säger:

    Kan man tjuvlkäsaa en blogg!? Hur var det med GMOKs procent?

    2008-03-26 | 11:04:20
  • Sofia säger:

    tjuvlkäsaa en blogg kan man nog inte. Men man ska stå för att man tjuvläser en blogg på arbetstid....

    Procenten håller vi mestadels hög. Du gillar ju också 50%-ig röd absolut.

    2008-03-26 | 11:47:02

Kommentera inlägget här: