Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fin löptur i snö och ljust var det!

Kategori: Allmänt


Ett härligt löppass på en timma med mycket snack. Perfekt pass. Dessutom gick det precis lagom fort. Hon jag sprang med är något bättre löpare än mig så jag hamnade aldrig i mitt lunk utan hade bra löpsteg hela passet. Medelpuls 131 (79%). Kändes oväntat jättebra. Det här onda jag har haft i benen i flera veckor verkar ha släppt. Nu känns benen normala. Jag har nog haft något fufens i benen som jag drev ut med påskgodis i stora mängder. Godis är bra på så många olika sätt. Läker det mesta.

Det var sjukt fint att springa. Massor av snö och det hann inte bli mörkt. Dessutom serverades det våfflor efteråt. Mer sånt.

Hade man tänkt till idag hade man gått upp i ottan och gett sig ut på skateskidorna. Det var 5 minus och strålande sol när klockan ringde. Den skaren hade varit kanon.

Idag är det tjejträning och jag hoppas kunna trycka på ordentligt. Sen ska jag vila benen i två dagar inför Spring Cup. Det är nu det börjar.

Kommentarer

  • S A R A säger:

    skönt med springning :) sprang själv lite intervaller idag :)

    2008-03-26 | 19:31:00
    Bloggadress: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här: