Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det gäller att ha rätt inställning

Kategori: Allmänt

Igår var det dags för tisdagsintervallerna och för första gången med SSSS-projektet i bakhuvudet. Kände mig seg på uppvärmningen och kände hur motivationen och humöret sjönk. Nu skulle det bli en sån där dag till. Var därför ganska låg när första 4:an drog igång och jag sprang på och ....jag tappade nästan ingen? Men, vad nu då? kan jag kanske springa fortare? Ja, lite! När intervallen var slut var jag fortfarande med i klungan. Lyckades sedan, lite sladdande, vara kvar i klungan hela passet. Skönt. Var inte ens sist och lyckades ta hem spurten på sista intervallen. Det gäller att tänka rätt.

Efterår pressade jag inte mindre än 15 armhävningar.

Idag blir det core och överkropp, annars vila.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Härligt!

    Men jag är klen och det är kallt ute, därför blir mina intervaller (inte bestämt vad än) inomhus på löpbandet ...

    2008-03-05 | 10:47:46
    Bloggadress: http://www.sportfantast.blogspot.com

Kommentera inlägget här: