Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tid över

Kategori: Träning

Massor av tid har jag men orkar inte göra något vettigt med den. Känner ni igen problemet. Det är SÅ långtråkigt att vara hemma sjuk och man orkar inte göra något vettigt. Finns massor av saker jag borde kuna göra men jag orkar inte riktigt ta tag i det. Idag har jag sett 3 avsnitt av Scrubs och det är typ allt.

Gurglar med både vodka och saltvatten, försöker dricka mycket och vila. Jag hoppas vara feberfri tills imorgon för då fins det hopp inför helgen.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vad tråkigt, krya på dig tjejen!

    2008-06-18 | 13:32:44
    Bloggadress: http://fitnezz.blogg.se/
  • River säger:

    Krya på dig tjejen! (Om du känner dig risig på måndagkväll vet du vem du kan ringa till så täcker jag upp för dig på City.)

    2008-06-18 | 13:45:51
    Bloggadress: http://riverspringer.blogspot.com
  • Sara säger:

    Håller tummarna för att vodkan gör nytta och att det blir start till helgen!



    Jag skulle ägna tiden åt att se alla resterande avsnitten ur min SATC-box, blir svårt att klämma drygt 2 säsonger innan bion på söndag ...

    2008-06-18 | 13:58:07
  • Sofia säger:

    Tack alla! Ska försöka kurera mig. Är på väg ner till kiosken för en trösthandling av tidning och cóla. Hoppas det hjälper.

    2008-06-18 | 14:39:49

Kommentera inlägget här: