Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Småfull hela dagen

Kategori: Träning

Haha, man behöver inte förgifta kroppen med sprit för att bli full. Prova att sova 4-6 h per natt i 4 nätter så kommer fyllan på köpet. Igår var vi på fest och jag skrattade hela kvällen. Inte vanligt skratt utan fylleflamsskratt. Tur att det var fler än jag som var trötta. Men nu måste jag sova snart. Det var ju inte direkt så att jag hoppade ur sängen imorse för att släpa mig till spinningen. Kommer knappt ihåg hur jag kom dit men jag var där och jag körde obarmhärtigt med dem. Fy fasen vad bra de är. Korta intervaller klockan 07:15 imponerar. Och idag var det 100% fokus från alla deltagare. (utan mig då.....)

Undrar hur jag ska klara dagen? Kroppen är lite klumpig och hjärnan måste få tänka klart hela meningen innan den utför. Undrar hur länge man kan hålla på såhär? Ska nog inte utmana ödet. Ikväll ska jag sova. Sova sött. tidigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: