Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

SKITHALS

Kategori: Träning

Man kunde ha anat att det skulle bli så här. Hade lite ont i halsen redan i söndags men det försvann så jag hoppades Men nu har det tjockat på ordentligt i halsen och börjar bli lite sandpapper. Hallå, hallå nån där uppe, jag ska springa jätteroliga tävlingar i helgen och tänker banne mig inte vara sjuk så se nu till att göra mig frisk.

Måste hem till spritförrådet på jobbet har jag bara vinäger, bafucin och esberitox.

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Hoppas du har en bra dag :)

    2008-06-17 | 14:09:57
    Bloggadress: http://sannawiberg.blogg.se/
  • Fiaah säger:

    Hoppas du får en bra dag:), BTW, fin blogg=)

    2008-06-17 | 14:12:09
    Bloggadress: http://ffiaw.blogg.se/
  • Britta säger:

    Har ni undersøkt mer om er sjukdomshistoria i vattkoppor då...?

    Jag missar med all sannolikhet alla tævlingar i helgen :-(

    2008-06-18 | 10:55:52

Kommentera inlägget här: