Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Semesterstängt

Kategori: Träning



Bloggen tar semester och så gör jag. Idag åker vi norrut, mot ljuset, mot värmen! Kommer att tillbringa en stor del av del av de kommande 3 veckorna isolerad på en ö, utan internet, så det kommer att bli sporadiska inlägg här. Ni får helt enkelt surfa resultat om ni vill veta hur det går för mig på tävlingarna.

Gårdagens corepass var OK. Det var ny korografi och den var inte så jobbig. Desutom envisades instruktören med att stänga av musiken mellan alla låtarna. Jag gillar inte det utan tycker att man tappar flytet då.

För övrigt är 20 armhävningar ingen match längre. 30 innan SM får bli målet......

4,5 timmar kvar på jobbet. Längtar? Nä, inte alls.........

Andra bloggar att läsa när jag tar semester:

Lina- följ hennes framgångar på Junior-VM

Lisa Norden- OS-klar trialtlet

Jan Troeng - cyklar genom hela europa....

Enga - say no more

Lena Eliasson - Sjuk just nu,men min favorit i orienteringslandslaget.

Sara - Kär vän som äntligen flyttar hem och blir en bra sparringpartner under intervallerna i höst.

Men titta gärna in här då och då, uppdateringar kommer, om än med ojämna mellanrum.

Kommentarer

  • Sara säger:

    hrm, inte det minsta avundsjuk på semestern ...



    "Bara" 16 dagar kvar för min del - vilket å andra sidan innebär 22 dagars träningsläger kvar!!

    2008-06-26 | 08:35:24
  • Sofia säger:

    16 dagar är ingenting. Om 16 dagar är du tillbaka i himmelriket, med tisdagsintervaller.



    Vi syns om 3 veckor och då ska vi springa fort.

    2008-06-26 | 09:03:23

Kommentera inlägget här: