Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Bra saker med att vara sjuk

Kategori: Träning

Man kan städa hela klädgarderoben. Alla skåpen på en gång
Man kan se 20 avsnitt av Scrubs - på två dagar
Man kan äntligen ta fram symaskinen och laga trasiga kläder och sy ett nytt örngott till slummerkudden.
Man hinner läsa ut böcker
Man kan sitta i ett dike och äta smultron när man är ute och "tränar"

Provade att röra på mig idag och de blev en promenad på timman, försökte jogga lite, men det ville inte kroppen. Gick förbi ett dike fullt med smultron och hade jag varit ute och tränat hade jag kanske norpat några stycken i farten. Nu satt jag och åt i 5 minuter.

Man  kan summera säsongens träning.

Januari   40 h       36 pass, 9% högintersivt
Februari 38 h,       37 pass  7% högint.
Mars        35 h,       37 pass 16 % högint.
April         25 h,        33 pass 34 % högin.
Maj           41 h ,       34 pass  14% högint.

Ser ganska bra ut?





Kommentarer


Kommentera inlägget här: