Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vad tror grannarna egentligen?

Kategori: Träning

Följande har utspelat sig sista dagarna.
 
Söndag
11:30 Dörren till vårt trapphus öppnar och ut trillar Sofia med MTB:n fullt träningsklädd. På gräset sitter grannarna och dricker öl och solar.
14:00 In cyklar en svettig Sofia. På gräset sitter grannarna och dricker öl och solar. vad de inte vet är att jag egentligen bara har cyklat dryga timmen. resten av tiden har jag badat i vår nya favvosjö.
17:15 Dörren till vårt trapphus öppnar och ut trillar Sofia med racern fullt träningsklädd. På gräset sitter grannarna och dricker öl och solar.
20:15 In cyklar en svettig Sofia. På gräset sitter grannarna och dricker öl och grillar.

måndag
06:30 Dörren till vårt trapphus öppnar och ut trillar Sofia med MTB:n fullt träningsklädd. Som tur var sover grannarna
19:00 In cyklar en svettig Sofia. På gräset sitter grannarna och dricker öl och solar

Tisdag
06:30 Dörren till vårt trapphus öppnar och ut trillar Sofia med racern fullt träningsklädd. Grannen rastar hunden.
17:30 In cyklar en svettig Sofia. På gräset sitter grannarna och grillar.


Idag blir det ingen cykel, måste tänka på  ryktet......

Gårdagen pass blev en ren njutning i sommarvärmen. Hade ingen cykeldator så jag vet inte hur långt jag cyklade och inte hur fort. Pulsbandet hängde hemma så ansträngningsgraden är okänd. Men bra mådde jag. totalt 85 minuter men knappast 85 minuter träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: