Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sommarlov

Kategori: Träning

Jag mår så bra. Det är grymt att vara ledig. Värmebölja och långa ljusa dagar.

Träningen går sådär. Kroppen knorrar lite men vilodag idag så jag hoppas på bättring. Annars har det blivit några fina pass på Rosviks elljusspår. Tävlingarna gick sådär. Orienterade ganska bra men var trött. Söndagen något bättre än lördagen.

Nu ska jag följa JVM innan det blir litejordgubbar och en sväng på stan. 27 grader idag.

På lördag åker vi till Kronogård. Alltid med i diskussionen om Sveriges bästa OL-karta.

Kommentarer

  • Britta säger:

    eller gromt som man sæger i Norge. Semester från lørdag, men jag tror att jag tjuvstartar och går efter lunch i morgon... Lycka till i Kronogård! Hur går hyttebygget? Hælsa Jonas

    2008-07-03 | 15:50:44
  • Sofia säger:

    Vi bygger och bygger men det går långsamt. Lite mycket annat. Men nu har vi innerväggar och 90% tak.....

    2008-07-03 | 21:27:49

Kommentera inlägget här: