Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Sofia presenterar stolt: STUGAN

Kategori: Träning

Någon som är sugen på att vad det senaste årets arbetstimmar har gett för resultat. Härmed kan jag stolt presentera "Stugan".


Vy ut mot havet. Golvet är faktiskt ljust grått. Väggarna och taket  är vitt. Här spelades schack på kvällarna med oväntad framgång. Whiskyn drack inte jag. Jag drack saft.




Byrå som tog 2 hela dagar att skrapa ren frå den ursprungliga läckra rosa färgen. Blommorna är en födelsedagspresent. men i äkta homestylingkänsla känns de helt rätt.



Enda konstverken i stugan... Vitt på vita väggar.  En mycket stolt konstnär. Vill ni beställa?

Kommentarer

  • Britta säger:

    Morten hälsar och säger att det ser ut som en hekkestue. Så kan du klura ut vad det betyder :-D



    Är inne på sista veckan av semestern, i morgon startar Nordvestgaloppen så där får du följa med i huvuklassen D21AK !!!

    2008-07-29 | 21:36:46
  • Sofia säger:

    Lycka till i huvudklassen!



    Google vill inte hjälpa mig med hekkestue men det låter inte snällt?

    2008-07-30 | 07:42:30
  • Britta säger:

    Jodå det är snällt på ett lite mysporrigt sätt. 2,5min bom idag, knappt godkänt. I morgon däremot skal det bli andra bullar!

    2008-07-30 | 22:26:57

Kommentera inlägget här: