Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Fottestet

Kategori: Träning

Chansen är liten. Förväntningarna låga. Men jag vill så gärna. Vill springa 16 km orientering på söndag. Vill springa i dryga 2 h. Vill vara så trött så jag mår illa. Vill maxa. Vill ha ont i musklerna.

Ikväll testar jag foten. För att jag ska få starta på UltralångSM måste foten vara bra idag. Jag ska kunna springa i hög fart utan smärta på teknikträningen.

Jag vill inte stå över, men jag ska vara smart. Det kommer en lång höst med viktiga tävlingar. Det är ju bara det att jag tycker ju att ju längre ju bättre.

Jag är inställd på att det inte kommer att gå men åh vad jag hoppas. Peppar, peppar, foten känns väldigt bra idag.

Snälla, snälla gullefoten. Bråka inte med mig nu!

(Gårdagens träning- horisintalläge på stranden)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: