Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Kategori: Träning

I drömterräng tvingades jag kasta in handduken under söndagen. Av 2 anledningar. Foten bråkar och den bråkar mer nu. Illa, illa....Och kroppen mår inte riktigt bra den heller. Jag är väldigt trött och har stumma benmuskler så det blir några vilodagar till. Gäller att hítta formen och en ny fot till 5-dagars. Jag letar med lykta.

Bygget är väl det som går bäst just nu och ev. flyttar vi in ikväll. Men det beror på hur bra färgen torkar.

Hm, semesterhumöret är inte det bästa just nu. Ledig och all tid i världen att träna och så kan man inte.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Lovar att höra av mig om jag hittar något bra ställe med reservdelar! Önskar mig själv ett knä som vill träna ännu mer och framför allt styrka och kondition.



    Hur går det med läsandet, tittande på touren och solbrännan då?!

    2008-07-07 | 16:53:28

Kommentera inlägget här: