Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tuff inledning på veckan

Kategori: Allmänt

Innan spinningen i måndags var jag tokigt trött. Körde lite coreboll men kroppen kändes nästan febrig. Var faktiskt lite orolig när jag gick in på spinningen, men en fullsatt sal gjorde att motivationen höjdes och det blev ett ganska bra pass ändå. Körde på halvhårt.

Tisdagsmorgonen- fortfarande trött men bättre. Försökte hålla igen för att spara höften till kvällen. Gick ganska bra. Var orolig då jag tyckte att det kändes i höften, men kvällen blev en trevlig överraskning då jag inte kände något alls! Jag sprang uppvärmning, löpskolning och 8 intervaller utan smärta, coolt! Sen gick det inte så bra. Jag var hjälplöst sist. Vad gör man för fel? Får väl göra som vanligt och tro på att det berodde på helgens skidor och de två spinningpassen, men jag längtar efter ett löppass där jag kan hänga med lite längre fram. Jag vet ju att det går. Jag har ju gjort det förr.

Igår blev det totalvila och våffelätning. Gott. Trevligt med sällskap en onsdagskväll. Bjuder på lite bilder från Budor. Bli avundsjuka, det borde ni vara!

78707-1978707-1878707-1778707-1678707-15

Kommentarer


Kommentera inlägget här: