Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Konstig morgon

Kategori: Allmänt

Klockan ringde redan 05:30 för att vi skulle vara tidiga på jobbet idag. Grejen var bara att jag skulle jobba hemma eftersom rörmokaren skulle komma 7:30. Insåg när jag släpat mig upp att jag var för trött för att äta frukost. Slog på datorn och 5:50 började jag jobba! Brukar ha svårt att motivera mig att jobba hemmifrån, men idag hade jag massa jobbmåsten så det gick oväntat bra. Åt frukost vid sjutiden. Höll på att frysa ihjäl efter 5 dl smothie och en kall lägenhet. Jobbade sedan hemma till klockan10:20 medan jag hann underhålla rörmokaren, koka potatis, tvätta en maskin tvätt och tro det eller ej, jobba seriöst. Så nu har jag landat på jobbet och kan vara lite oseriös igen...

Ikväll ska jag inleda Norgehistorien med norska intervaller på löpband. 5*4 min med 3 min vila. Funderar på att besöka nya Exklusivegymmet. Men det är nog mycket folk där kan man gissa, kanske bättre att vänta nån vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: