Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vad mycket tid man har

Kategori: Allmänt

Det blev en lång kväll och mycket hanns med. Vad gör folk som inte tränar?

Satsade på rejäl återhämtning med god mat och vin. Trevligt. Vet inte om det var därför morgonen började med osthyvlar och blod? Norsk brunost är hård och våran osthyvel slö? och givertvis slant jag och hyvlade bort lite tumme mitt i ottan. Som alla vet blöder tummar väldigt mycket så det blev lite körigt på morgonen innan omplåstringen var klar. Surar lite för det beiga plåstret. Jag vill ha bamseplåster.

Igår hann vi också med att avsluta operation skåpsstädning med det logiska avslutet blominhandling. Stannade på en trädgårdshandel och fick en lång lektion i blomfamiljer och tropiska växter. Kom ut med påsarna fulla. Vi har nu klippt ner alla blommor och satt om dem. Ni som känner mig vet att jag inte är så vass med blommor men nu gör jag ett nytt försök. Det blev faktiskt så många blommor att krukorna tog slut. Dessutom köpte jag årets första tulpaner. Härligt!

Ikväll- soffpotatis igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: