Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Man får kämpa i alla fall

Kategori: Allmänt

Även om det inte går så fort på intervallerna får man kämpa på. Det är ju ända vägen att bli snabbare. Det är tufft att vara sist på intervallerna och bli avhängd. Var kanske inte så himla munter igår efter träningen, tur då att det bjöds på hemlagade semlor.

Idag sitter jag på jobbet med Ipod och lyssnar på spinningmusik. Har faktiskt ett angenämt problem. Jag har fler låtar på utkastet än vad som skall vara med i slutändan. Några ska bort. Ikväll ska jag provköra passet på cykel. Dagens spinninglåt: Blue Monday 88 med New order. Grym andralåt som garanterat kommer att väcka folk och göra dem körsugna. Funderar annars på om 3*7 (2 vila) eller 4*5 ( 1 vila) minuters intervaller är konceptet. Kommer även att göra ett 70-20 pass framöver men det kräver inblandning av min dataexpert som skall mixa musiken.  Det blir nog 3*7 och ett 70-20 pass som kontrast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: