Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Jag gillar folk som inte är rädda för utmaningar

Kategori: Allmänt

Idag sprang jag på lunchen med två jobbarkompisar. Benen var tyvär grymt stumma och trötta och jag fick kämpa mot mjölksyra i backarna. Som tur var var solen på sitt aldra bästa humör och det var längesen jag sprang i så fint väder. Vi sprang runt stora Delsjön. Härligt. Dessutom blev jag grymt inspirerad av min jobbarkompis som inte brukar springa så långt men som glatt hängde på i backarna runt sjöarna utan att tveka. Hon är en löpartalang men det krävs lite jävlaranamma för att haka på. Skönt att se.

Sitter nu och mjukar upp höfterna för kvällens pass och passar samtidigt på att kolla in skidskyttet. Heja Helena.





Rktigt så grönt var det inte , men det kändes så i solen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: