Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Jag är lättlurad.

Kategori: Allmänt

Jag var och klippte mig igår och skulle också färga håret. Jag gillar färga håret men brukar tycka att det är aningen obehagligt att sitta med alla kemikalier i håret, därför blev jag väldigt glad när min frisör undrade om jag ville prova en ekologisk hårfärg. Självklart ville jag det. Känns bra. Jag gillar att gå och klippa mig, det är avkopplande. Hos min frisör serveras man te medan färgen verkar. Igår fick jag dessutom en arraksboll till tet, utan att fråga. Jag fattar ju att de tar ut det på priset i slutändan men jag gillat ändå att få sånt "gratis". Det känns liksom lyxigt. Så jag betalar massor av pengar för att tro att jag får te och en arraksboll gratis. Så lättlurad är jag.

Träningen igår bestod av några armhävningar. Skönt med vilodag. Idag blir det snabbdistans på lunchen och så den här stolsdansen ikväll då. Vet inte riktigt vad jag har lovat men jag får återkomma imorgon. Hoppas hinna med lite core också.


Mycket skidskytte idag. Spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: