Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Det blir nog bra

Kategori: Allmänt

När jag gick ner till gymmet kändes det bara bra med nya musiken, men som vanligt kastas man sedan mellan hopp och förtvivlan. Är denna låten för lång, för kort, 10 bpm för långsam, för enformig, för tung, för...... Ingenting känns bra. Men vis av all min erfarenhet (!) brukar det bli bättre när man kör inför deltagare, då har man inte riktigt samma tid att analysera sönder låtarna. Så det kanske blir bra. Får se om jag vågar köra nya passet på tisdag.

Dagens spinningbubblare: Breed med Nirvana. Gick från reserv till finallåt på ett kick.

Dagens utröstning: Dirty Deeds Done Dirt Cheap med ACDC. För mesigt tempo. Kan komma in som bubblare på enstaka pass när jag känner för att pressa ben.

Dagens typiska: Igår ösregnade det och jag hade inte goretexjackan. Idag har jag den och så är det klarblå himmel.

Dagens träning: Snabbdistans med löpskolning och lite spänst/Styrka.

Efter inte mindre än två mutor igår så kanske det kan bli ett 70-20 pass i helgen också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: