Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

5:a

Kategori: Allmänt

Vi såg Juno igår och allt som behöver sägas är SE DEN!!!! Det var längesen jag skrattade så gott på en film. Hade inte riktigt förväntat mig en så rolig film men det var ju enbart positivt. Skönt med vilodag var det också, bara sjukt att man ska ha dåligt samvete.

Ikväll ska jag gnugga balansen på coreboll. Lite beroende på hur kroppen känns blir det även kondition. Är sugen på 4 minuters intervaller med 3 vila men då måste jag känna mig fräsch.

Helgträning ja. Det blir tufft att hinna med mellan allt skidskytte men så här är planen.

lör FM- Orienteringsteknik Utby
Skidskytte från ca 11:30 och Brunch. Gäster är välkomna men då krävs föranmälan. Vi serverar Sofias (det nyttiga) och Jonas (det  med choklad) nybakta frukostbröd.
Lör EM- Rullskidor/cykel.
Lunch och skidskytte ca 14:45

Sön FM: Träning från klubbstugan 10:00 SENAST!!!
Skidskytte12:00
Skidskytte 14:15
Sön EM: Om motivationen finns blir det alt. träning på gym alt skidor/cykel.

Det är helt OK att hänga med på delar eller hela konceptet. Hör av er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: