Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Vodka, grapefrukt, Esberitox och acetylcystein

Kategori: Träning

Istället för att tävla mot mjölksyran sitter jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv. Jag mår egentligen inte sämre men det är något i kroppen som talar om för mig att jag inte ska utsätta den för ett tufft pass. Jag kanske hade kunnat jogga en sväng men det ländes bättre att åka hem för total rehablitering. Gurgla vodka, knappra piller, få i mig C-vitamin och sova.

Jag är avundsjuk på vännerna som strax är på¨väg till backen. Jag vill ut och träna men man ska lyssna på kroppen hur tråkigt det än är. Och är jag frisk imorgon gjorde jag ju rätt och är jag sjuk gjorde jag ju också rätt. Men oj vad jag grämer mig. Man vill ju alltid träna som mest när man inte får. Och just idag var motivationen hög.

Jaja, det kommer fler träningsdagar. Dags för en vodka.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja, synd att du inte var med, men det var nog bra att prioritera vodkan! Jag sa åt Louise att hon skulle gå hem och heja på whiskeyn... Sedan så kan jag som en av vinterperiodens träningsansvariga förtälja att det kommer att bli ytterligare ett backpass på 5:an, dock i backen motsols och inte som idag, medsols... :)

    2008-12-16 | 21:57:31
  • Lina säger:

    Ja, synd att du inte var med, men det var nog bra att prioritera vodkan! Jag sa åt Louise att hon skulle gå hem och heja på whiskeyn... Sedan så kan jag som en av vinterperiodens träningsansvariga förtälja att det kommer att bli ytterligare ett backpass på 5:an, dock i backen motsols och inte som idag, medsols... :)

    2008-12-16 | 21:57:57
  • Lina säger:

    Ja, synd att du inte var med, men det var nog bra att prioritera vodkan! Jag sa åt Louise att hon skulle gå hem och heja på whiskeyn... Sedan så kan jag som en av vinterperiodens träningsansvariga förtälja att det kommer att bli ytterligare ett backpass på 5:an, dock i backen motsols och inte som idag, medsols... :)

    2008-12-16 | 21:58:43
  • Sofia säger:

    Lina>> Bra! jag gillar motsolsbacken bättre!

    2008-12-17 | 08:10:12

Kommentera inlägget här: