Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tillfälligt?

Kategori: Träning

Imorse kändes det bra förutom en liten konstig värk i benen. Men inget tjock i halsen ingen snuva och allmänt OK. Efter ett spinnningpass sitter jag nu och väntar på domen. Var det en tillfällig svacka eller ska jag bli sjuk på riktigt?

Min kropp brukar kunna reagera med feber en dag om det är lite för mycket och sista tiden har det varit ganska mycket med flytt, utbildningar, träning och mycket på jobbet. Nu har det lugnat ner sig och kanske behövde jag bara 6 h i soffan och total vila från flyttkartoner, julklappar, jobb och träning. Nu hoppas jag på ett benstyrkepass ikväll men kroppen ska få prata lite mer först. Kläderna hänger i alla fall på tork. Och just nu pratar kroppen snällt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vi hoppas på det bästa!



    Sitter själv och känner efter. Kroppen är mcyket trött och halsen kanske, kanske lite tjock eller är det inbillning eller kanske bara sviter efter den råa luft som inandades under gårdagens intervallpass?



    Uppdaterar senare om det intressanta (?) backintervallpasset.

    2008-12-17 | 09:56:47
  • Sofia säger:

    Sara>>Åh, intressant!

    2008-12-17 | 12:45:24

Kommentera inlägget här: