Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Teknikträning

Kategori: Träning

Han där hemma håller koll på mig när jag åker skidor och tjatar om rapphet och hög höft och framåt, inte uppåt. Ungefär samma problem som jag har med löpningen. Det är svårt det där med bra teknik. Man ska inte bara veta hur man gör utan man ska orka hålla tekniken också. Idag var det en trött Sofia med bristande teknik. Det är roligt med dubbla pass men man blir trött. Nu är det ett pass kvar innan vila. Skönt.

I Januari skall jag få färkovra mig  i funktionell träning. Fick just veta att jag har fått en gratis plats hit. Det blir nog roligt. Ska bli intressant att prova kettlebells. Och det ska bli intressant att se vad Henrik Dagård har förtips och tricks.

Gott Nytt träningsår på er! Jag skall strax avsluta mitt träningsår med ett styrkepass.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Hvor ble det av deg Sofia?

    2009-01-07 | 15:52:14
  • Anonym säger:

    Hvor ble det av deg Sofia?

    2009-01-07 | 15:52:37

Kommentera inlägget här: