Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Styrketräning!

Kategori: Träning

Idag var det lyxbenträning! Mitt i programmet kom det fram en kille och började peka på min teknik. Först blir man lite irriterad, men sedan verkade han veta vad han pratade om och undrade var jag hade hittat mina benstyrkeövningar eftersom de var lite annorlunda. Sen pratade han om utbildningarna han gått på Bosön och då sög jag i mig hans teknikråd.

Lite justeringar här och där och helt plötsligt var det lite jobbigare. Lyxbenträning.

En timma kvar på jobbet innan jullov!

Kommentarer

  • Britta säger:

    God jul Sofia, träna lagom nu :-)

    Och hälsa Luleå och han därhemma också (varför har inte han någon blogg, bara tjuvläser han som jag eller ...?)

    Vi far till Budor nu, med halsont. Det kommer att bli svårt att hålla sig från spåren, det är otroligt fantastiskt bra skidföre.

    2008-12-23 | 12:18:56
  • Jonas säger:

    varför har inte du någon blogg britta?

    2008-12-23 | 12:26:23
  • Britta säger:

    inte mycket spännande att skriva om i livet mitt... samma för dig??? ;-)

    God jul förresten!

    2008-12-27 | 13:53:32

Kommentera inlägget här: