Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Hur man ser på en vecka

Kategori: Träning

Kom på mig själv imorse att tänka på veckan som backintervalldagen, spinning- benstyrkedagen, återhämtningslöpningsdagen, banintervalldagen, teknikdagen och långa dagen.

Idag är det backintervalldagen med följande utmaning.

4 st långa backintervaller där varje intervall ska gå fortare! Ni fattar själva vilken utmaning det blir. Första intervallen måste löpas med behärskning från min sida. Med total ro i själen, utan hornen.  Det blir en utmaning, men en skojig!

Efter det väntar 8 st 15 sekunders backryck.

Det enda orosmomentet är en lite varm Sofia. Kände mig trött igår på styrkan och la mig tidigt. Idag känner jag mig lite trött men inget halsont, ingen snuva, bara lite trött och varm. Jag avvaktar beslut men jag hoppas kunna springa. Som det känns nu blir det körning ikväll MEN JAG VILL INTE DRA PÅ MIG NÅGON SKIT NU! Ni hörde ju själva vilken grym vecka jag har framför mig! Inte bli sämre nu.

Gårdagskvällen tillbringades på Lisebergsjulmarknad med en stor förhoppning om att komma hem med en 3kg-chokladask. Som tur är stannade det vid en dröm. Lite julstämning kröp dock på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: