Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Så börjar det igen

Kategori: Träning

Efter 5 veckors semester från spinningen känner man sig lite ringrostig och inte så taggad, men som vanligt räcker det att öppna dörren in till salen så går allt på. Suget  kommer tillbaka Bra med dåligt väder! Nästan fullt idag. Körde att gammalt favoritpass och som vanligt blev det hårt. Vet inte om det är en tillfällighet men nu har jag haft två klasser i rad när folk måste gå ut och spy. Hoppas det inte håller i sig.

Nästa vecka ska jag köra nya passet. Om det inte blev så himla tråkigt i längden skulle jag köra dagens pass jämt. Varje gång jag kör just detta pass blir det en speciell känsla och oftast får jag positiva kommentarer efteråt. Det är det absolut bästa passet jag gjort.

Igår blev det obarmhärtig coreboll och det känns i magen idag vill jag lova. Har dessutom en härlig brännande känsla i triceps och axlar. Skönt att känna att träningen ger resultat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: