Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Lätt träning och bio

Kategori: Träning

Lite lätt träning för överkroppen, ett corepass och lång stretch. Det kändes lagom.

Idag blir det arbete för klubben och ingen tid till träning. Grässkydd får kanske inte räknas som träning men det är jobbigt att lägga. Idag ska det dessutom ut monstoröst mycket. Way out West i helgen. Så ni som ska dit- Om ni spiller på mattorna så torkar ni upp efter er. okej?  

Imorgon blir det konditionsträning. Vill köra ett fartpass löpning men vet inte riktigt om jag får det med tanke på helgens två tävlingar. Löpning tre dagar i rad kanske inte är smart? Kanske kör jag det på gym? Uppvärmning på cykel och några enminutare på band. Jag gillar enminutare som uppladdning. Vi får se.

Bion då? Jo, efter att ha sett hela reklamen i fel salong hittade vi tillslut rätt salong och jag är positivt överraskad. Det var faktiskt lite mer än bara en trevlig film. Klart sevärd faktiskt.

Snart dags för tävling igen-- Jag längtar. Älskar att tävla. Fort och rätt ska det gå. Heja, heja mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: