Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Att titta på sport med folk som inte kan något

Kategori: Träning

Att titta på sport på jobbet är en pers. Irritationen växer sig större väldigt snabbt-

-Av folk som inte kan något och ställer "dumma frågor". Helt Ok egentligen men det blir jobbigt i längden när de liksom inte bryr sig om svaret. (De som bryr sig om svaret ger jag all heder)
- Av folk som tror att de kan något men egentligen bara vet det som kommentatorerna sagt. Och upprepar det hela tiden för att verkar insatt.
- Alla som tycker att alla prestationer är skit och inte kan förstå att Musses insats igår var bra. Holm 4:a. Det är en grym prestation. De är inte skitdåliga.
- Alla som ska håna Holm för att han laddar. Låt han. Han hoppar ju högt.
- Alla som redan innan vet att alla svenskar ska bli 4:a, varför tittar ni då?

Undra om jag blir själv om 20 minuter när Wissman springer?

Kommentarer

  • Enga säger:

    Jag letar verkligen inte efter fel när jag läser bloggar, men det ska stavas pärs hur som helst. Det låter ju likadant till skillnad från jämte och bredvid. :)

    2008-08-20 | 21:07:00

Kommentera inlägget här: