Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Tung kropp

Kategori: Allmänt

Ibland säger kroppen ifrån. Nu gör den det. Igår var jag jättetrött på träningen och planerade intervaller blev en lugn distans. Dagens OL-pass verkar bli vilodag. Sitter här med bultande huvudvärk och en degig kropp. Känner mig inte direkt sjuk men mår inte kanon. Tror att kroppen mest talar om för mig att jag körde hårt i helgen och med tanke på vad  som komma skall så är det nog bäst att tala väl med den.

Torsdag- Natt-KM. Dags för andra Natt-Km plaketten kanske?
Lördag - Udevalla Lång
Söndag - Uddevalla medel
Fredag - Natt SM
Söndag - Herkules lång

Ganska tufft tävlingsprogram så det gäller att vila kroppen när den vill vila. Men det är inte lätt. Det är ju så roligt att träna. Ännu roligare nu när det äntligen börjat lossna lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: