Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Teknik är bra.

Kategori: Allmänt

OM DEN FUNGERAR. När jag började leda spinning för  (jag skojar inte nu) 10 år sen (!) fanns inga headset utan man skrek sig hes genom passen. Idag har man ju möjlighet att instruera på ett helt annat sätt och jag har annamat en ganska pratig stil och instruerar väldigt mycket. Idag hade jag dessutom ett helt nytt pass och hade velat instruera massor. MEN det äckliga headsetet fungerade inte och nu sitter jag här med ont i halsen efter ett halvtaskigt pass. Det blev inte alls som jag ville:-(

På passet idag var en grymt vältränad tjej som jag aldrig sett förrut. Hade varit kul att veta vad hon tränade? Och på vilken nivå? En ledtråd är tröjan, den hade en stor 6.a på magen och över stod det vänster. Kan hon vara handbollsspelare? Eller var tröjan en slump? Hon hade grymt vältränade ben i alla fall och tränade väldigt fokuserat genom hela passet.

För egen del blir det OL-intervaller ikväll. Det blir bra det!

Kommentarer

  • Enga säger:

    Det kan ha varit en från Bikinilandslaget som jag har träffat så många gånger nu.

    2008-04-15 | 19:54:28

Kommentera inlägget här: