Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Lyx i vardagen!

Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag upp mig och närmar mig titeln månadens bästa flickvän när jag bakade Jonas favoritkakor. American Cookies. De är dessutom jättejobbiga att baka. När man rört ihop allt utan chokladen är det inte direkt någon deg utan helt torrt. Degen binds liksom ihop av hackad choklad som smälter lite när man jobbar med degen. Fast när man äter dem på kvällen är det värt allt jobb.

Belöningen kom idag när jag blev inbjuden på frukost på Café Ättestupa. Världens mysigaste fik, men eftersom det ligger där det ligger, Hisingen, blir det inte att man åker dit, men idag flexade vi ut och åkte dit och åt en andra frukost. Lyx i vardagen.

Träningsmässigt bestod gårdagen av core.

Är lite velig idag och väljer mellan lugn jogg eller en kort snabbdistans,Typ 4-6 km. jag får nog se hur benen mår.

Har också hittat en blogg av en kille som jag verkligen beundrar. Jag kan inte annat än att be er läsa. Jag rekommenderar detta inlägg, men läs gärna mer, man blir stum av beundran!
http://iloblog.davidtri.se/blogg?Home&post=18


Åh, vad jag läntgtar tills på lördag!

Kommentarer

  • Enga säger:

    Första gången Jonas gillar något från Amerika, även om det bara var namnet.

    2008-04-29 | 21:18:44

Kommentera inlägget här: