Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

All denna tid

Kategori: Allmänt

Vad gör man med all tid? Igår jobbade jag ganska länge. (5 är länge för mig....) Sen handlade jag lite, gjorde iordning kvällsmat, kollade på två ansnitt av One tree hill, badade badkar länge och ändå var klockan bara 20:30. Då gick jag och la mig med en bok.

Idag ska det bli ännu en lugn dag. Tyvär kändes benen lite tunga idag. Gissar att gårdagens adrenalin försvunnit och hårdkörningen tagit ut sin rätt. Låg på ca 93% under de 4 intervallerna (8-10 min). Mumma för kroppen? Imorgon hoppas jag att den uppskattar den 48 h långa vilan som jag ger den. Tävling lördag och söndag. Gäller att hålla huvudet kallt.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Ja vad gør man??? Igår gick jag hem tre (normal tid før mig), trøgade mig upp backen med två ungar i cykelvagnen ("styrketråkk" på norsk), lagade mat, førdelade maten (populær idag; korv och potatis), skickade Morten på træning, besøk av faster Mette, la ungarna, la Odin igen, och igen, gick och handlade, bar hem ca 25 kg på ryggen upp backen, packade till hyttetur. Då var klockan halv tio, och jag åt och la mig utan att læsa bok... Konklusion: Du lever ett lyxliv som DINK, njut friheten!!! (men jag njuter av mina dagar oxå, jag klagar absolut inte)

    2008-04-04 | 09:00:56

Kommentera inlägget här: