Sofia Lundberg, GMOK

Min träningsvardag i uppförsbacke, i nerförsbacke och på platten

Frustration!

Kategori: Allmänt

Lördagens lopp var så där tråkigt stabilt igen. Inga stora misstag men många retliga små. Jag kan ju så mycket bättre men det positiva är att det går åt rätt håll. Fick med mig många positiva tankar till söndagens lopp.

På söndagen kändes benen inledningsvis pigga, kanske lite för pigga. Bommade både 1:an och 2:an. Sen tuggade jag på ganska bra men några dåliga vägval tilsammans med en kropp som helt tog slut på grund av energibrist förstörde totalbilden. Positivt är att orienteringen fungerar bra. Negativt är att jag inte ser vägval.

Riktigt sur är jag på arrangörer som inte kan följa tävlingsregler och servera sportdryck! Jag är rätt känslig för det där.

Får smälta helgens lopp och plocka med mig det positiva till SM. Det finns en hel del!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: